Doprava zdarma při nákupu nad 1500 Kč

Může nám CBD pomoci s hubnutím?

CBD má velmi mnoho pozitivních účinků na lidské tělo. Dokáže nám CBD pomoci i s hubnutím?

Předběžné výzkumy naznačují, že CBD může snížit chuť k jídlu a zrychlit metabolismus, což by mohlo hubnutí podpořit. Obdobně jako ostatní kanabinoidy je CBD spouštěčem, který se váže na receptory v lidském těle a spouští tak konkrétní reakce.

 

Jak funguje hubnutí?

Hubnutí je stav, kdy dochází ke spalování kalorií. Pokud konzumujeme více kalorií, než kolik dokážeme spálit, začneme přibírat na váze. Proto je důležité dbát na správnou životosprávu a pohyb.

Mnoho lidí stále věří, že vynechání jídel vede k hubnutí.

Bílý tuk-je výsledkem skladování nadbytečných kalorií.

Hnědý tuk-je znám jako zdravý druh tuku s vysokým obsahem železa.

Nicméně ne všechen tuk v těle je vytvářen stejně.

CBD interaguje s tukovými tkáněmi. Současná data naznačují, že CBD hraje dvojí modulační roli ve formě indukce hnědého fenotypu a také podpory metabolismu lipidů. CBD tedy může být prozkoumáno jako potenciálně slibná terapeutická látka pro prevenci obezity.

 

Hubnutí a spánek

Velkou roli při hubnutí hraje spánek.

Nedostatek spánku může negativně ovlivnit naši cestu ke snížení hmotnosti, jelikož vede k nadměrné chuti k jídlu.

Nejenže si díky spánku může naše tělo odpočinout a načerpat energii po cvičení, ale dostatek spánku také stimuluje rozklad tuků.

Špatný spánek je spojen se zvýšeným oxidačním stresem, intolerancí glukózy (cukru v krvi) a inzulinovou rezistencí. Méně spánku může narušit cirkadiánní rytmy, což vede k nárůstu hmotnosti.

Několik studií také ukázalo, že nedostatek spánku ovlivňuje jaké potraviny, které budeme upřednostňovat. Jedinci, kteří mají nedostatek spánku, mají tendenci vybírat potraviny s vysokým obsahem kalorií a sacharidů.

 

Hubnutí a suplementace

Existuje mnoho doplňků stravy, které nám potencionálně mohou pomoci k naší vysněné postavě. Neexistují však žádné zázračné léky nebo doplňky stravy, které nám pomohou rychle zhubnout.

Ze všeho nejdůležitější je správná životospráva…

 

Studie

Časté studie naznačují, že omezený spánek a špatná kvalita spánku mohou vést k metabolickým poruchám, přibírání na váze a zvýšenému riziku obezity a dalších chronických zdravotních stavů.

 

Tipy pro kvalitní spánek při hubnutí

  • Buďte ranní: Lidé, kteří chodí spát pozdě, mohou konzumovat více kalorií.
  • Snižte stres: Chronický stres může vést ke špatnému spánku a přibírání na váze.
  • Nejezte těsně před spaním.
  • Dodržujte pravidelný spánkový plán: Velké výkyvy ve vašem spánkovém plánu nebo snaha dohnat spánek po několika pozdních nocí mohou způsobit změny metabolismu.